Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Κλιμάκωση των προκλήσεων


Του ιδίου φυράματος

Σε προγραμματισμένη κομματική συνέλευση της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ στη Λάρισα με ομιλητή το μη κυβερνητικό κομματικό στέλεχος, Κώστα Ασκούνη χτύπησαν σήμερα οι ανεγκέφαλοι αγανακτισμένοι της Λάρισας. Μια ομάδα από περίπου σαράντα άτομα, κυρίως μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ με σφυρίχτρες συγκεντρώθηκαν έξω από το ξενοδοχείο όπου είχε ήδη ξεκινήσει η συνέλευση και σφυρίζοντας και χτυπώντας τη τζαμαρία της αίθουσας ρυθμικά προσπάθησαν να διακόψουν ή και να ματαιώσουν τη συνεδρίαση.
Οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου φώναξαν την αστυνομία με αποτέλεσμα να ακολουθήσει ένταση. Η προσπάθεια επιβολής μιας ιδιότυπης λογοκρισίας σε κάθε μη αρεστή σε μια κωλοπαρέα άποψη, έχει ξεφύγει από τη γραφικότητα και γίνεται ενοχλητική. 
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου αλλά θα το ξαναπώ: μερικοί ανεγκέφαλοι, δήθεν αριστεροί, δήθεν επαναστάτες κρυπτοφασίστες κάνουν τα πάντα ώστε να οδηγήσουν τα πράγματα στα όρια τους. Στην κατήφορό τους αυτό δεν διστάζουν να ρισκάρουν συγκρούσεις ανάμεσα σε αντίπαλες ομάδες πολιτών την εξέλιξη των οποίων κανέις δεν μπορεί (ή δεν θέλει καν) να προβλέψει. Αλήθεια, ποιος θα συγκρατήσει αύριο εκατό θερμόαιμους Πασοκτσήδες από το να πάνε στην συνέλευση των αγανακτισμένων της Λάρισας και να την κάνουν λαμπόγυαλο;
Καλώ τους ελάχιστους νοήμονες - αν υπάρχουν ακόμα τέτοιοι - μεταξύ των "αγανακτισμένων" να συμμαζέψουν τα ανέραστα αυνανόπληκτα φασιστάκια τους πριν είναι πραγματικά αργά. 
Υ.Γ. Μη μιλήσει κανείς για προβοκάτσια... Μια σταλιά είναι η Λάρισα και γνωριζόμαστε με τα μικρά μας ονόματα εκεί. Έτσι Νέστορα; 

9 σχόλια:

  1. Από πότε είναι «ομάδα πολιτών» ο στενός κύκλος κομματόσκυλων του ΠΑΣΟΚ;

    Χίλια "Like"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανέκαθεν. Εάν Πολίτη αποκαλούμε αυτόν που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο συμμετέχει στα κοινά, τότε προφανώς είναι. Εάν πολίτη αποκαλούμε κάθε πληθυσμιακή μονάδα τότε ...περισσότερο προφανώς, τα κομματόσκυλα του ΠΑΣΟΚ όπως και κάθε ράτσας κομματόσκυλο, είναι επίσης. Προβλήματα προκύπτουν από τη στιγμή που κάποιοι ζητούν την ιδεολογική ταυτότητα του κάθε ανθρώπου πριν του αποδώσουν τον τίτλο του πολίτη ο οποίος υπό κανονικές συνθήκες αποδίδεται εκ γενετής σε κάποιον.

    Don't "Like". Act!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Μήτσιου επέλεξα να σας απαντήσω εδώ και όχι στη σελίδα του fb, μιας και το συγκεκριμένο blog αποτελεί δικό σας χώρο. Το βασικό ερώτημα που θέσατε με τις απαντήσεις σας ήταν το εξής: Πιστεύεται πραγματικά πως το πολίτευμα της Ελλάδος τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι Αστική Κοινοβουλευτική Δημοκρατία; Μάλλον σε αυτό διαφωνούν όλοι με εσάς. Συμφωνώ και γνωρίζω πως η Δημοκρατία ορίζει το «Δε συμφωνώ μαζί σου αλλά θα δώσω και τη ζωή μου για να υπερασπίζεσαι την άποψή σου» όμως σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς καλύτερα να κοιτάμε το δάσος και όχι το δέντρο. Είναι θέμα προτεραιοτήτων άλλωστε. Ναι, είμαι υπέρ του να μπορεί κάποιος ελεύθερα να κάνει μια ομιλία ή μια μάζωξη με τους εταίρους του, όμως αυτή τη στιγμή σε μια χώρα που κοινωνικό-πολιτικά και οικονομικά «φλέγεται» μάλλον το θέμα αυτό χρίζει μηδαμινής σημασίας. Δεν ήμουν στο Διόνυσο, οπότε δε θα εκφέρω άποψη περί γεγονότων. Αν αυτά που έχω ακούσει από ανθρώπους που παρέστησαν, ισχύουν, τότε το να διαδηλώνει κανείς έξω από ένα ξενοδοχείο (χωρίς έκτροπα, το τονίζω) δε νομίζω πως καταλύει δημοκρατικά δικαιώματα. Δικαίωμα του ενός να είναι μέσα και να συζητά αλλά και δικαίωμα του άλλου να είναι απ’ έξω και να σε κράζει. Δε θα σχολιάσω τον αριθμό των σαράντα ατόμων, μιας και δε νομίζω πως έχει σημασία πόσοι ήταν μέσα και πόσοι έξω. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως εσείς γνωρίζεται την πολιτική ταυτότητα κάποιων ανθρώπων. Μέλη του ΑΝΤΑΡΣΥΑ; Αποτελώ Αγανακτισμένο Λαρισαίο και μάλιστα ήμουν μια εκ των πρώτων που παρακίνησα άτομα να βγουν στην πλατεία αλλά η πολιτική μου ταυτότητα δεν αναγράφει ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ούτε ΚΚΕ, ούτε ΠΑΣΟΚ, ούτε ΝΔ, ούτε ΛΑΟΣ, ούτε ΣΥΡΙΖΑ. Όχι ότι έχει σημασία, μιας και όπως σχολίασε κάποιος άλλος πριν από εμένα, Αγανακτισμένοι υπάρχουν από όλες τις παρατάξεις. Όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς "ανεγκέφαλοι, δήθεν αριστεροί, δήθεν επαναστάτες κρυπτοφασίστες" και "ανέραστα αυνανόπληκτα φασιστάκια" δε νομίζω πως σας δίνει κανείς το δικαίωμα να κρίνεται και να χαρακτηρίζεται κάποιον που δεν έχετε γνωρίσει ποτέ σας. Η ελευθερία του Internet σας δίνει ένα σημαντικό βήμα, όμως τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς θα έπρεπε να τους είχατε αποφύγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάλλον δεν έγινα αντιληπτός. Να το αποσαφηνίσω:

    Αν ήμουν στη Λάρισα, δε θα ήμουν απλώς με «σφυρίχτρες» έξω από τη συνεδρίαση των ΠΑΣΟΚων, αλλά θα τους πλάκωνα στις φάπες όπου τυχόν εμφανίζονταν.

    Η κάστα σκυλιών της εξουσίας που λέγονται ΠΑΣΟΚοι και ΝΔτες (ένα και το αυτό, αδιαίρετοι και ομοούσιοι) δεν είναι παρά ένας φασιστικός κομματικός ψηφοστρατός. Πλην όμως, στον πραγματικό κόσμο, είναι τόσο αισχρή μειοψηφία που, όχι 100, ούτε 10 δε μπορούν να μαζέψουν, ώστε να απειλούν και μάλιστα με τη δική σου θρασύτητα, οποιαδήποτε συγκέντρωση.

    Η κοινωνία είναι καθ' ολοκληρίαν εναντίον σας και εναντίον όλων των κομμάτων. Το να καταφεύγετε σε ταμπέλιασμα του κόσμου, δε θα σας σώσει, τουναντίον εξαγριώνει τον κόσμο, είτε «αγανακτισμένους», είτε αγανακτισμένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Ποτμος: Αν ψάξεις λίγο, επειδή ΕΓΩ είμαι επώνυμος, μπορείς να βρεις την διεύθυνσή μου και να έρθεις να με πλακώσεις στις φάπες. Για να διευκολύνεις και άλλους ομοϊδεάτες σου, μπορείς να ζωγραφίσεις ένα αστέρι, εναν κύκλο κάτι τέλος πάντων στην πόρτα σου να ξέρουν τα σκυλιά που θα στείλεις να με βρουν. Γιατί εγω ειμαι ο φασίστας... Εσυ όμως φοράς κουκούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Θεοδωρα Ράμμου. Με το κόμμα του ΚΚΕ Μ-Λ δεν συμφωνεί το 99 % του εκλογικού σώματος. Του στερεί κανείς το δικαίωμα να έχει άποψη; Το δικαίωμα να συγκεντρώνεται και να συζητά; Κυρία Ράμμου, ποιος σας είπε ότι είστε πλειοψηφία και ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να εμποδίσετε την δική μου συγκέντρωση χτυπώντας τα τζάμια του ξενοδοχείου και σφυρίζοντας; Κανείς. Το πήρατε μόνοι σας. Αν καταλάβετε αυτά τα βασικά, τότε μπορούμε να συζητήσουμε παρακάτω. Διαφορετικά, έχουμε εντελώς διαφορετική γλώσσα και η επικοινωνία ειναι αδύνατη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Θεοδώρα Ράμμου update. Για να σας γίνει πιο κατανοητό τι είναι φασισμός, διαβάστε το σχόλιο του κυρίου με το ψευδώνυμο "Πότμος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Κύριε Μήτσιου, μάλλον απαντήσατε χωρίς καν να έχετε διαβάσει το σχόλιο μου. Αρχικά, ποιός σας στέρησε το δικαίωμα να συγκεντρωθείτε και να μιλήσετε; Είπα, όπως έχετε εσείς δικαίωμα να μιλάτε εντός, έχουν και οι άλλοι δικαίωμα να διαδηλώνουν εκτός ξενοδοχείου. Δεύτερον, δεν ανέφερα καν τη λέξη πλειοψηφία, άρα θεωρώ το σχολιασμό σας άκυρο. Αν πραγματικά δε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, απ' τη στιγμή που άλλα ρωτώ και σε άλλα απαντάτε, μάλλον το πρόβλημα δε βρίσκεται από τη δική μου μεριά. Και για να πέσουν οι "μάσκες" ανήκω σε οικογένεια που επί πολλά έτη στήριξε το ΠΑΣΟΚ με κάθε τρόπο. (Η πόλη όπως είπαμε είναι μικρή). Αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να συνεχίσω να επευφημώ καταστάσεις και σκάνδαλα που τείνουν τη χώρα στην εξαθλίωση. Αν εσείς εθελοτυφλείτε είναι δικαίωμα σας. Άλλωστε, μόνο κάποιος που θα είχε συμφέρον από αυτή την κατάσταση θα συνέχιζε να στηρίζει μια πολιτική που μας έχει φτάσει στο έσχατο αυτό σημείο. Τώρα σταματώ εγώ, διότι επεδίωξα διάλογο και το μόνο που καταφέρατε ήταν να εξοργίσετε και τον τελευταίο άνθρωπο που προσπάθησε να μιλήσει μαζί σας με πάσα κατανόηση και ειλικρίνεια. Κι ίσως τελικά να μη φταίει η «γραμμή» του εκάστοτε κόμματος, αλλά οι πολιτικολάγνοι ακόλουθοι που δε κατανοούν πως ακόμη και οι «δικοί τους» έχουν ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κυρία Ράμμου, μου γράψατε " Πιστεύεται πραγματικά πως το πολίτευμα της Ελλάδος τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι Αστική Κοινοβουλευτική Δημοκρατία; Μάλλον σε αυτό διαφωνούν όλοι με εσάς" και σας απάντησα ότι ας είμαι και μόνος μου, έχω δικαίωμα άποψης. Κυρία μου, δεν διαδήλωναν απλώς οι αλητήριοι που συγκεντρώθηκαν απέξω. ΕΜΠΟΔΙΖΑΝ την συνέλευση των μέσα χτυπώντας τα τζάμια της αίθουσας. Γι' αυτό και οι χαρακτηρισμοί που ήταν επιεικέστατοι. Τα υπόλοιπα που λέτε με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Δεν μ' ενδιαφέρει τι ψηφίσατε εσείς και το σόι σας. Δεν σας ρώτησα και δεν θέλω να μου πείτε. Τις απόψεις μου δεν τις διαμορφώνω ανάλογα με το ποιόν έχω απέναντί μου. Δεν μιλάω για να αρέσω ούτε παίρνω γραμμή από κόμματα καθώς έχω πάψει εδω και μερικά χρόνια να ειμαι μέλος τους. Κυρία μου, κατανόηση δεν σας ζήτησα. Ούτε καν να συμφωνήσετε. Σας επέπληξα (όχι εσας προσωπικά αλλά το συνάφι σας) για την βλακώδη συμπεριφορά σας. Και, ναι. Έχω αγανακτήσει. Με εσάς. (επαναλαμβάνω, όχι προσωπικά, με τους "αγανακτισμένους")

    ΑπάντησηΔιαγραφή