Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Ξύπνα Δημήτρη!!!

Κοίτα να δεις, λίγα χιλιόμετρα πριν τα Τέμπη και αμέσως μετά από αυτα υπάρχουν διόδια. Ενδιάμεσα, άντε να έχει και ένα χιλιόμετρο αυτοκινητόδρομο.
Πες μου, Δημήτρη μου, γιατί πληρώνω; Για ποιες ΑΚΡΙΒΩΣ υπηρεσίες;
Στο Μοσχoχώρι, στις Αφίδνες, στην Τανάγρα,  ακόμα και στην Πελασγία το καταλαβαίνω. Γιατί όμως υπάρχουν διόδια και στα δυό άκρα του υπό κατασκευή πετάλου του Μαλιακού;
Ξέρω ότι ΣΔΙΤ είναι, φτιάχνεις κάτι με δικά σου λεφτά κύριε ιδιώτη, το εκμεταλλεύεσαι για 20, 30 χρόνια και μετά μου το δίνεις.  Στην περίπτωσή μας όμως, μας έχει πάρει άλλος δρόμος... συγγνώμη, παρασύρθηκα. Στην περίπτωσή μας όμως, φτιάχνουν το δρόμο με τα λεφτά των πολιτών ΚΑΙ τον εκμεταλλεύονται για άλλα 25 (;) χρόνια... Οπότε, Δημήτρη μου, είχαν δίκιο όσοι στην αρχή δεν πλήρωναν ΣΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ διόδια. Εσύ δεν κατάλαβες Χριστό ή υποτίμησες την κατάσταση. Ό,τι κι αν συνέβη, το λάθος δικό σου. Αυτά έκανες κι οδήγησες ανθρώπους να σκέφτονται: «ρε μπας; ο Δημήτρης; Μα είναι καλό παιδί...». Έλα μου όμως που πληθώρα πολιτικών στελεχών του υπουργείου σου προέρχονται από «κοινοπρακτικά»  σπλάχνα και οι συνειρμοί δίνουν και παίρνουν...
Έπρεπε να κάνεις κάτι. Δεν τόλμησες; Δεν μπόρεσες; Να βγείς να το πεις: “Αγαπητοί συμπολίτες, ο κουφός υπόγραψε την τάδε σύμβαση που δεν μπορώ να σπάσω γιατί νομικά, μπλα μπλα μπλα  ... αξιοπιστία μουμπλα μουμπλα κλπ». Ή, αν έπρεπε, να πεις «Οι προηγούμενοι πράσινοι ΚΑΙ ο κουφός, προετοίμασαν και υπέγραψαν κλπ». Δημήτρη μου, ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΕ ΤΟΥΣ.
Εσύ όμως  δεν τόλμησες. Δεν τόλμησες καν να καλέσεις ΔΗΜΟΣΙΑ τις κοινοπραξίες ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ να συναισθανθούν τις στιγμές και να ξανακαθίοσυν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων ώστε να ξαναδούμε την σύμβαση από την αρχή. Γιατί ;
Ύστερα, Δημήτρη μου, και λόγω της ολιγωρίας σου και της ανικανότητάς σου (μη μου πεις οι υφυπουργοί, οι γραμματείς και οι φαρισαίοι. ΕΣΥ φταις) ήρθαν οι Γκλέτσοι και οι Φορτηγιέρηδες και οι Νταλίκες των εταιρειών, και οι πικραμένοι αυτού του κόσμου, και η κουτσή Μαρία και φτιάξανε κίνημα (μη χέσω).
Τότε είπα: δεν μπορεί, θα ξυπνήσει, θα καταλάβει. Θα τον συνεφέρει η θέα του εδάφους που τον πλησιάζει ταχύτατα και θα ανοίξει το αλεξίπτωτο.
Κι έπεσα εγώ απ’ τα σύννεφα: Ποινικοποίηση της άρνησης πληρωμής διοδίων!!!! ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ;
Ε, ΔΕΝ ΠΑΣ.
Συμμαζέψτε τον γιατί υπάρχουν και ονόματα που αρχίζουν από Γ. κι έρχεται η σειρά τους...

3 σχόλια:

  1. Οτι πιο σωστο εχω διαβασει τελευταια για το θεμα του πληρωνω ή δεν πληρωνω διοδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δύναμη η πένα σου σύντροφε Παντελή! μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ώρες ώρες , τριγυρνώντας στο Διαδίκτυο , έχω την εντύπωση ότι ... βλέπω τις σκέψεις μου σαν να αντανακλώνται μέσα σε καθρέφτη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή