Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2008

Οι εφτά ποιότητες του Έρωτα

Τ' Αη Βαλεντίνου σήμερα, ευκαιρία να μελετήσουμε τις ιερές γραφές. Τι άλλο αρμόζει στη μέρα αν όχι το Κάμα Σούτρα:

"... Οι ερωτικές σχέσεις διαφέρουν ως προς την ποιότητα. Έτσι διακρίνουμε: την ένωση του αμοιβαίου έρωτα, την ένωση του επερχόμενου έρωτα, την ένωση των ανοήτων, την ένωση δια με­ταφοράς, την αμφιλεγόμενη ένωση, την ένωση της αποθήκης, τον κεραυνοβόλο έρωτα.
  • Όταν δυό εραστές που αγαπιούνται από παλιά βρίσκονται μακριά ο ένας από τον άλλον και ύστερα από άκαρπες προσπάθειες καταφέρνουν τελικά να συναντηθούν, μετά από ταξίδι ή από χωρισμό που οφείλεται σε τσακωμό, μιλάμε για την ένωση του "αμοιβαίου έρωτα". Συμβαίνει όπως και όποτε τους αρέσει.
  • Όταν δύο πρόσωπα συναντούνται αλλά το πάθος τους δεν έχει φτάσει ακόμα στο απόγειό του, πρόκειται για την "ένωση του επερχόμενου έρωτα".
  • Εάν ένας άνδρας εφαρμόζει τεχνητά το ζευγάρωμα σαν να πρόκειται για απλή μηχανή διέγερ­σης ή εάν, κατά τη διάρκεια της ένωσης οι δυό σύντροφοι ενισχύουν την επιθυμία τους σκεπτό­μενοι ο καθένας και κάποιον άλλον που θα προτιμούσαν, τότε αυτό ονομάζεται η "ένωση των ανοήτων".
  • Όταν, από την αρχή ως το τέλος του ζευγαρώματος, ο άντρας, αρνητικά προδιατεθειμένος προς τη σύντροφό του, μεταφέρει την απόλαυσή του σε μια άλλη γυναίκα που κυριαρχεί απολύτως στη σκέψη του, αυτή είναι η "ένωση δια μεταφοράς".
  • Όταν ένα πρόσωπο ενώνεται με μια πόρνη ή με κάποιον κατώτερης κάστας, μόνο και μόνο για να ξεδιψάσει μια επιτακτική γενετήσια ανάγκη χωρίς αβρότητες και προκαταρκτικά, μιλάμε για "αμφιλεγόμενη ένωση".
  • Όταν με μοναδικό σκοπό παρόμοιο ξεδίψασμα, ένας διακεκριμένος άντρας ενώνεται με μια πόρνη της επαρχίας ή όταν μια εταίρα πολυτελείας δίνεται σ' έναν χωρικό, πρόκειται για την "ένωση της αποθήκης" διότι αυτή γίνεται σε τέτοια μέρη.
  • Τέλος, εάν μια αμοιβαία έλξη σταθεί αιτία να έρθουν πιό κοντά δύο άνθρωποι και τους ωθήσει να κάνουν έρωτα στη στιγμή, αυτός είναι ο "κεραυνοβόλος έρωτας"

Έτσι, για να ξεχωρίζουμε τον έρωτα από τον "πήδο"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου