Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Hellas On Line : ο πελάτης είναι σκουπίδι ;

Τον Απρίλιο του 2010 ζήτησα την αλλαγή ενός πακέτου στην HOL από φοιτητικό σε double play απεριόριστο, ήτοι adsl internet έως 24 Mbps και απεριόριστες εθνικές κλήσεις σε σταθερά. Κόστος πακέτου; περίπου 40 € μηνιαία. Τον εξοπλισμό (ασύρματο router και τα λοιπά) δεν τον παρέλαβα ποτέ. Στις 27 Σεπτεμβρίου, αφού είχα πληρώσει όλες μου τις οφειλές προς την HOL (τουλάχιστον αυτές για τις οποίες ήμουν ενήμερος) τηλεφώνησα στο 13844 και ζήτησα την αλλαγή πακέτου και την επαναποστολή του εξοπλισμού που δεν είχα παραλάβει ποτέ.

Σημειωτέον ότι επί 5 μήνες, χρεωνόμουν για υπηρεσία την οποία δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω λόγω έλλειψης εξοπλισμού.

Αφού μίλησα με τουλάχιστον 4 ή 5 (δεν θυμάμαι) υπαλλήλους εκείνη την ημέρα, τελικά, κάποια κοπέλα με πληροφόρησε ότι από την επόμενη (δηλαδή την Τρίτη, αφού είχα μιλήσει Δευτέρα) θα ίσχυε η αλλαγή του πακέτου (από 40 στα 25 € μηνιαία) και μέχρι την Παρασκευή το αργότερο θα παραλάμβανα τον εξοπλισμό.

Η Παρασκευή πέρασε χωρίς να φανεί εξοπλισμός πράγμα που με οδήγησε σήμερα το πρωϊ να επικοινωνήσω ξανά με την Hellas On Line....

Είχα μια καθ' όλα δυσάρεστη συζήτηση με την κ. Π....δου (το όνομά της στη διάθεση των αρμοδίων). Η εν λόγω κυρία, εκπρόσωπος της εταιρείας (αφού αναγκάστηκα να υψώσω τη φωνή μου) μου δήλωσε ότι η αλλαγή στο πακέτο δεν έγινε ποτέ “λόγω τεχνικών προβλημάτων” και ότι ο εξοπλισμός δεν απεστάλη. Στις επίμονες ερωτήσεις μου να μου πει πότε αυτό θα γίνει μου απαντούσε ηλιθίως “εντός των επόμενων ημερών”. Της αντέτεινα ότι ΑΥΤΟ δεν είναι απάντηση σοβαρής εταιρείας αλλά χαρτορίχτρας ή καφετζούς του παλιού καιρού, όπου ο χρόνος είχε ως μονάδα μέτρησης το “τέρμινο”.

Παρά τις εκκλήσεις που εναλλάσσονταν με φωνές και απειλές, δεν κατέστη δυνατό να μάθω εντός ΠΟΣΩΝ έστω στο περίπου ημερών θα σταματήσουν να μου πουλάνε ένα προϊόν που δεν θέλω βρε αδερφέ!!!! Βέβαια, μου πρότεινε μια λύση: να κάνω αίτηση πίστωσης του λογαριασμού μου με κάποιο ποσό αφού ποτέ δεν έκανα χρήση των υπηρεσιών τους... προσέξτε: ΑΙΤΗΣΗ... η οποία μπορεί να εγκριθεί, μπορεί να απορριφθεί. Μπορεί να εγκριθεί για 5 € μπορεί για 100 € ... Αυτό θα το αποφασίσουν οι της HOL που μέχρι σήμερα με κοροϊδεύουν. Βέβαια, την αίτηση μπορώ να την κάνω αφού παραλάβω τον εξοπλισμό!!!!!
Εν κατακλείδι: τον εξοπλισμό σας δεν τον θέλω κύριοι. Ούτε συνεργασία μαζί σας. Σας καταγγέλλω στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό, σην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών, στα αρμόδια Υπουργεία.

Εταιρείες που δρούν με αυτόν τον τρόπο ντροπιάζουν το επιχειρείν και αξίζουν την περιφρόνηση του καταναλωτικού κοινού διότι το πανελλήνιο δίκτυό τους, προφανώς το έχτισαν στις πλάτες των πελατών τους....

2 σχόλια:

  1. Καλά έκανες και το έγραψες (το συμβάν) .
    Αφ' ενός τώρα το ξέρουν περισσότεροι , αφ' ετέρου , πιστεύω , πως η μόνη μας αντίδραση σ' αυτή την πατσαβουριά , είναι η ... δυσφήμηση ... όπου σταθούμε και όπου βρεθούμε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παντελή παρομοίας αντιμετωπίσεως έτυχα από την πάλαι ποτέ Vividi , Φαίνεται ότι η Αρχή τηλεπικοινωνιών τους χαϊδεύει αντί να τους τραβά αυτιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή