Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

1142 Duende str.

Duende

Όμορφο περιβάλλον, δίπλα στο μουσείο της Ακρόπολης και στον σταθμό του μετρό. Τζιραίων 2 και Δ. Αρεοπαγίτου 2. Μικρό μεν αλλά ζεστό με καλή μπάρα και τραπεζάκια άνετα. Με το που μπήκα, μου άρεσε. Μου έκανε “κλικ” και το όνομα : DUENDE. Όταν δε παρατήρησα – ευτυχώς πριν παραγγείλω – ότι στην κάβα του έχει και Tullamore Dew, είπα “βρήκα το στέκι μου”. Κόσμος που δεν κάνει αισθητή την παρουσία του με φωνές, μουσική διακριτική - Latin Jazz και Ιταλικά κυρίως όσο ήμουν εκεί.
Η μπαργούμαν εξυπηρετική όσο πρέπει, μας οδήγησε στην μπάρα αφού τα τραπεζάκια είναι για φαγητό! Κι άλλη έκπληξη! Έχω στέκι, σκεφτόμουν, όταν μια κοπέλα έφερε το τασάκι που είχε δανειστεί. Κάπνιζε στο πεζοδρόμιο. Αυτό είναι το τέλειο μέρος, σκέφτηκα. Τα έχει όλα!
Ξαφνικά, βλέπω καπνό στο ένα από τα τραπέζια. Μια κοπελίτσα κάπνιζε αδιάφορα. Έσκυψα στην μπαργούμαν:
    • Συγνώμη, η κοπελιά καπνίζει....
    • Να σας φέρω τασάκι;
    • Όχι, δεν καπνίζω...
    • Ξέρετε η διεύθυνση του μπαρ το επιτρέπει αν ο πελάτης.....
    • Ναι, αλλά η άλλη κοπελιά προηγουμένως βγήκε έξω...
Ανασήκωσε τους ώμους απολογητικά...

Είπα, δεν θα χαλάσω τη βραδιά μου και παράγγειλα δεύτερο ποτό. Σύντομα, ένα ζευγάρι στην άλλη γωνία της μπάρας άναψε τσιγάρο αφού είδαν ότι κανείς δεν έλεγε τίποτα. Επέμενα να κάνω υπομονή για χάρη της παρέας μου και της βραδιάς. Κάποιος νεαρός δίπλα μου διαμαρτυρήθηκε στον ιδιοκτήτη (;) αλλά δεν πήρε απάντηση.
Η ώρα περνούσε, κι εγω κέρδιζα με υπομονή την βραδιά μου.
Φουριόζος μπαίνει ο τύπος, γνωστός θαμώνας του μαγαζιού από όσα κατάλαβα...
    • Κουφόβραση έξω, αστειεύτηκε, τρίβοντας τα χέρια του να ζεσταθούν...
Κάθισε ακριβώς απέναντί μου στη γωνία του μπαρ, έβγαλε την καπνοσακούλα του, κοίταξε την μπάργουμαν, είπε ένα “Επιτρέπεται, ε” και άρχισε να στρίβει... Αντέτεινα φωναχτά πλέον ότι απαγορεύεται και συμμορφώθηκε γκρινιάζοντας. Σε λίγο ήρθε και η παρέα του που πριν καλά – καλά καθίσει, έβγαλε τσιγάρο. Μετά από ψιθύρους, σηκώθηκε να βγει έξω.
  • Που πας; του φώναξε ο μαγαζάτορας
  • Έξω, διαμαρτύρονται... είπε δείχνοντας προς το μέρος μου.
  • Ξέρεις, δεν έχει αποδειχτεί επιστημονικά ότι το παθητικό κάπνισμα βλάπτει...
άρχισε τις ψευτοεπιστημονικές μαλακίες ο τύπος...
Ίσως, φίλε μου, το παθητικό κάπνισμα να μη βλάπτει, βλάπτει όμως η παθητική παρακολούθηση της εν ψυχρώ παραβίασης των νόμων.
Πήρα τηλέφωνο το 1142.
Το λέω χωρίς να αισθάνομαι καμιά ντροπή:
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑ ΣΤΟ 1142 ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΔΩΣΑ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΑΛΥΠΗΤΑ
Κι αισθάνθηκα περήφανος γι' αυτό.
Γιατί μέσα στο μαγαζί του ήταν 19 πελάτες.
2 κοπελίτσες βγήκαν έξω στο κρύο 3 φορές να κάνουν τσιγάρο
12 θαμώνες δεν κάπνιζαν
Για 5 άρρωστους, ο τύπος προτίμησε να με ειρωνευτεί, παρά το γεγονός ότι είχα ζητήσει από το προσωπικό του και τους πελάτες του να με σεβαστούν.

Η μικρή περιπέτεια του 1142

    • Καλησπέρα, μια καταγγελία θέλω να κάνω..
    • Πείτε μου το όνομά σας...
    • Παντελή Μήτσιου με λένε, αλλά δεν είναι ανώνυμες οι καταγγελίες;
    • Ναι, αλλά αν θέλετε δίνετε το όνομά σας...
    • Αγάπη μου, εσύ δε μου τόπες, μου το ζήτησες...
    • Ξέρετε είναι καλύτερα έτσι...
    • Άστο, γλυκειά μου, δεν τόχεις.. (ναι ήμουν κουρδισμένος)... Γράψε σε παρακαλώ... Τζιραίων 2, κάθετος στην Αρεοπαγίτου, δίπλα στους στήλους... στο σταθμό του μετρό στην Ακρόπολη....
    • Ποια περιοχή;
    • Δεν ξέρω αγάπη μου, δεν θα σε πάω κι από το χέρι...
    • Εντάξει κύριε, το έγραψα...
    • Πως μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της καταγγελίας μου;
    • Να πάρετε αύριο στο Υπουργείο Υγείας να μάθετε κύριε.
    • Θα μάθω αγάπη μου, το όνομά σου;
    • Χριστοπούλου κύριε...
    • Χριστοπούλου τι;
    • Ρούλα κύριε...
Θα μάθω Ρούλα μου, τι έγινε με την καταγγελία μου. Εν ανάγκη θα ξαναπάω στο Duende για το γαμημένο το Tullamore Due και την ατμόσφαιρα που δεν θα μου τη στερήσουν ο κυρ Αλέξανδρος και τα κολλήμματά του



      Σε μια χώρα που αδυνατεί να επιβάλει την απαγόρευση του καπνίσματος, περιμένουμε την σύλληψη του φοροφυγά; Ποιος θα τον δώσει από αυτούς που τον ξέρουν; Ποιος επαναστάτης του κώλου θα πάρει το ρίσκο (;!;!;!) να φερθεί σαν πολίτης; Ποιος θα σταθεί όρθιος απέναντι στον φασισμό των παρανόμων; Προσωπικά θα το κάνω ξανά και ξανά και ξανά. 
      Καληνύχτα σε καπνιστές και μη. Κυρ Αλέκο, .εμαθα ότι το παθητικό πρόστιμο δεν βλάπτει καθόλου την υγεία μου.

Update: Σήμερα το πρωϊ τηλεφώνησα στο 1142 και ζήτησα να ενημερωθώ για την πορεία της καταγγελίας μου. Ένας νεαρός μου απάντησε ότι δεν υπάρχει τρόπος να ενημερωθώ και μου είπε να περάσω από το μαγαζί να μάθω τι έγινε. "Αν δεν καπνίζουν, πά να πει ότι έγινε ο έλεγχος" λέει!!! Δεν υπήρχε λόγος να προσπαθήσω να του αποδείξω το μέγεθος της βλακείας που ξεστόμισε. Στην επιμονή μου, μου δήλωσε ότι δεν υπάρχει τρόπος να παρακολουθήσω την πορεία της καταγγελίας μου. Τον ρώτησαν ειναι σίγουρος γι' αυτό που μου λέει και είπε ναι. Την ώρα που του έλεγα ότι θα δημοσιοποιήσω την άποψη αυτη με το όνομά του, άρχισε να φωνάζει "περιμένετε, μην κλέινετε" και με παρέπεμψε στην υπεύθυνη του 1142. Η κυρία Θεοχάρη μου είπε ότι η καταγγελία μου διαβιβάστηκε σήμερα το πρωϊ ηλεκτρονικά στο σώμα επιθεωρητών και μου έδωσε το τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Υγείας ώστε να μάθω περισσότερα.

14 σχόλια:

  1. Επιτρεψτε μου να σας δωσω μερικα παραδειγματα: Η εξυβριση, το πτυειν κατω, το παραβιαση του οριου ταχυτητας, το παρκαρισμα στο πεδοδρομιο, η επιβιβαση σε μεσο μαζικης μεταφορας χωρις εισητηριο και μερικες χιλιαδες άλλες πραξεις, αναμεσα τους και το καπνισμα ΣΕ ΜΠΑΡ, συνιστουν παραβατικη συμπεριφορα αλλα σε καμια περιπτωση αυτή δεν μπορει να χαρακτηριστει ως…φασισμος.
    Αντιθετως φασιστοειδη είναι αυτοι που …κουνανε το δαχτυλο μπροστα στο προσωπο των αλλων και τους λενε: «-Εξω».
    Ακριβως αυτό κανετε κι εσεις.

    Ο νομος αυτος εκανε δυο κακα:
    α) Καταργησε καταφορα το δικαιωμα στην επιλογη καθως και το δικαωμα οι καπνιστες να εχουν τους δικους τους χωρους χωρις να αναγκαζονται να βγαινουν στο πεζοδρομιο σαν να είναι …λεπροι.
    β) Εδωσε τη δυνατοτητα στον κάθε αχρειο «νομοταγη νοικοκυρη» να κουναει το δαχτυλο μπροστα στο προσωπο του αλλου υποδεικνυοντας του ποιο είναι το …νομιμο, ξυπνησε δηλαδη τον «αδεκαστο …συνταξιουχο γυμνασιαρχη» που ελοχευει μεσα στον κάθε ανθρωπο.
    Φοβαμαι ότι αυτό εκανε και σε εσας.
    Εχετε δικιο, καλε μου κυριε, όταν λετε ότι ζουμε σε μια χωρα η οποια δεν μπορει να επιβαλει την λειτουργια των νομων αλλα το δίκιο σας αυτό αποτελει μονο ένα μερος της αληθειας και όχι ολοκληρη και –εν πασει περιπτωσει- δεν αρκει για να δικαιολογησει την πραξη σας να κρεματε προσωπα και επιχειρησεις στον ιντερνετικο σταυρο με τοση ευκολια και να χαρακτηριζετε φασισμο την αναγκη καποιων ανθρωπων να καπνισουν μεσα σε ένα ΜΠΑΡ.
    Με την ιδια ανοητη κριση φασιστες είναι και τα εξαρτημενα από ναρκωτικα ατομα τα οποια τρυπιουνται σε κοινη θεα.
    Στοιχεια φασισμου, ξερετε οτι, μπορει να εμπεριεχει και ο ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΣ ΥΓΕΙΙΝΙΣΜΟΣ και κάθε ειδος ΟΙΚΟΦΑΣΙΣΜΟΥ εστω και αν αυτος επιβαλεται με …νομο.
    Εκτος όμως από την … «ηθικη» με την οποια προσεγγιζετε το ζητημα, υπαρχει, ξερετε, και η αισθητικη πλευρα στον τροπο με τον οποιο ασκειτε τα …καθηκοντα σας ως διωκτης του …«φασισμου των παρανομων», παρακαλω απολαυστε τον εαυτο σας:

    «Αγάπη μου, εσύ δε μου τόπες, μου το ζήτησες...»

    «Άστο, γλυκειά μου, δεν τόχεις.. (ναι ήμουν κουρδισμένος)... Γράψε σε παρακαλώ...»

    «Δεν ξέρω αγάπη μου, δεν θα σε πάω κι από το χέρι...»

    Συγχαρητηρια, ειστε αξιος θαυμασμου!!!

    Και εις ανωτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1ο μερος του σχολιου

    Πηγαινω εδώ και παρα πολλα χρονια στο DUENTE γιατι αποτελει έναν από τους πλεον πολιτισμενους χωρους αυτης της αθλιας πολης που ζουμε. Πηγαινα πριν κοψω το τσιγαρο και εξακολουθησα να πηγαινω και μετα.
    Υπηρξα σαραντα ένα (αριθμος 41) χρονια βαρυς καπνιστης μεχρι που διεγνωσθη ότι επασχα από καρκινο στο ουροποιητικο (σημειωση: Συμφωνα με τους γιατρους ο καρκινος οφειλεται στο τσιγαρο, αφου όλα δυιλιζονται στους νεφρους και μεσω των ουρητηρων διοχετευονται στην κυστη), υποβληθηκα από τον καθηγητη κ. Πλατωνα Κεχαγια σε μια δυσκολη και πολυωρη εγχειρηση και εκτοτε εκοψα το τσιγαρο, όταν δεν υπηρχε ακομα ο … «αντικαπνιστικος» νομος.
    Μετα από αυτό ποτε δεν σκεφτηκα ουτε για μια στιγμη να ζητησω απο τους αλλους να μην καπνισουνε όχι μονο σε χωρους τους οποιους επισκεπτομαι αλλα ακομα και όταν με επισκεπτονται στον δικο μου χωρο: στο γραφειο μου και στο σπιτι υπαρχουν παντα σταχτοδοχεια, απλως φροντισα να υπαρχει καλυτερος εξαερισμος.
    Πολύ περισσοτερο ποτε δεν διανοηθηκα ότι εχω το δικαιωμα να απαιτησω από τους αλλους να βγουν εξω από ένα μπαρ, ένα καφενειο, μια ταβερνα για να καπνισουν προκειμενου να μην ενοχληθω εγω.
    Και αν ακομα ο εξαερισμος ηταν ανεπαρκης θα προτιμουσα να μην ξαναπαω στο συγκεκριμενο μερος.
    Εξ αλλου είναι γνωστο ότι και ο φωτισμος στα περισσοτερα καταστηματα (και όχι μονο) είναι επιβλαβης για την οραση αφου η εστια (πηγη) του φωτος είναι συνηθως γυμνη και αμεσα ορατη από το ανθρωπινο ματι.
    Το ιδιο ισχυει και για τον αερισμο των καταστηματων υγειονομικου ενδιαφεροπντος -και όχι μονο αυτων- αφου με κριτηριο την υγεια των πολιτων (και πελατων) ο κάθε χωρος θα πρεπει να διαθετει μια «οικολογικη ταυτοτητα», να πληρει δηλαδη συγκεκριμενες προδιαγραφες.
    Για να μην κανουμε λογο για το ποια θα επρεπε να είναι η κατασταση στους εξωτερικους χωρους, δημοσιους και ιδιωτικους, επαγγελματικους ή μη.
    Κατοπιν των ανωτερω αδυνατω να δεχτω οποιονδηποτε να … «κουναει το δαχτυλο» εκστομιζοντας φρασεις όπως: “Ποιος θα σταθεί όρθιος απέναντι στον φασισμό των παρανόμων; Προσωπικά θα το κάνω ξανά και ξανά και ξανά.”
    Είναι προφανως, καλε μου κυριε, ότι δεν γνωριζετετι εστι φασισμος και γιαυτο τον χρησιμοποιειτε με τοση ευχερια στους χαρακτηρισμους σας
    Καποιος λοιπον οφειλει να σας εξηγησει ότι οι «παρανομοι» (με ή χωρις εισαγωγικα) δεν είναι απαραιτητως φασιστες, είναι απλως ανθρωποι οι οποιοι παραβαινουν τους νομους. Και στις παραβασεις των νομων υπαρχει διαβαθμιση η οποια ξεκιναει από πταισμα και φτανει μεχρι το κακουργημα.
    Συνεχιζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε ανώνυμε George, κι εγώ θέλω να επιλέξω να πηγαίνω στο Duente αλλά εσύ μου έχεις αφαιρέσει αυτό το δικαίωμα. Αν δεν καταλαβαίνεις αυτό το απλό γεγονός, όσα σεντόνια και να γράψεις για να δικαιολογήσεις την αδυναμία σου είναι κενά και ανούσια. Σε λυπάμαι και σε κατανοώ. Η ασθένειά σου απαιτεί ιατρική και ψυχολογική παρέμβαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυριε διωκτη του ...«φασισμου των παρανομων», γραφεις:

    “..κι εγώ θέλω να επιλέξω να πηγαίνω στο Duente αλλά εσύ μου έχεις αφαιρέσει αυτό το δικαίωμα.”

    Εγω σας εχω αφαιρεσει το δικαιωμα; Μα εγω αυτο ακριβως εγραψα, οτι ΔΕΝ καπνιζω! Και το γεγονος οτι καποιοι αλλοι μπορει να καπνιζουν σε ενα μπαρ δεν με εποδιζει να πηγαινω εκει διοτι θεωρω οτι δεν εχω το δικαιωμα να απαιτησω απο καποιον που πινει το ποτο του ή τον καφε του να αναψει ενα τσιγαρο.

    Ποια εναι λοιπον η «αδυναμια» μου την οποια θελω να ...«δικαιολογησω»;

    Γραφεις επισης, «Σε λυπάμαι και σε κατανοώ. Η ασθένειά σου απαιτεί ιατρική και ψυχολογική παρέμβαση.»

    Στα προηγουμενα σχολια σας εξηγησα οτι το να αποκαλει καποιος δημοσια, δηλαδη απο το διαδικτυο, τους εθισμενους καπνιστες επειδη, αναβουν τσιγαρο σε ενα μπαρ, κατα παραβαση του νομου, ... «παρανομους φασιστες» αποτελει υβρη και ελεεινολογία για μια κοινωνικη ομαδα.
    Βλεπω οτι δεν επροκειτο για μια υβρη η οποια σας ξεφυγε αλλα ειστε υβριστης εκ συστηματος.
    Εαν ειχατε και θεσμικο ρολο στη ...διωξη «του φασισμου των παρανομων» ειναι προφανες οτι θα γεμιζατε τα ψυχιατρεια απο ανθρωπους που τους ...λυπαστε.

    Ποια ειναι η “ασθενεια μου” για την οποια με …λυπαστε και η οποια θελει ψυχιατρικη υποστηριξη. Ειστε εντελως αοριστος και ασαφης.
    Ελπιζω ομως καποτε να συναντηθουμε, στο Duende ή καπου αλλου, και τοτε να ειστε σε θεση να μου δωσετε περισσοτερες εξηγησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμε George, φυσικά και έχετε το αβαντάζ να απαιτήσετε εξηγήσεις από εμένα διότι ό,τι εγώ λέω και υποστηρίζω το κάνω επώνυμα και δημόσια. Σεις κρύβεστε. Είναι χάσιμο χρόνου από μέρους μου αλλά θα προσπαθήσω να σας δώσω να καταλάβετε: είναι αδύνατο να υπάρξει ύβρις ή προσβολή τηυς προσωπικότητας ενός ανώνυμου γιατί αυτός απλά δεν υπάρχει, δεν έχει πρόσωπο και προσωπικότητα. Το αντιλαμβάνεσθε αυτό; Ας ελπίσουμε πως ναι...

    Το δεύτερο, στην ουσία πρώτο ήταν, δυστυχώς δεν σας αρκεί το επίπεδο της εξυπνάδας σας να το κατανοήσετε, θα προσπαθήσω να σας το ζωγραφίσω:

    Θα είχατε το δικαίωμα να απαιτήσετε από κάποιον που τρώει το φαγητό του σε ένα εστιατόριο να μην χέζει ταυτόχρονα στο πάτωμα δίπλα σ' εσάς;

    Παρακαλώ μην απαντήσετε ότι είστε κοπρόλαγνος. Δεν αφορά κανέναν αυτό.

    Την καλησπέρα μου και περαστικά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελατε, μην παριστανετε τον παντελως ανοητο, δεν βριζετε ουτε προσβαλετε το προσωπου και την προσωπικοτητα του σχολιαστη, στις αποψεις του επιτιθεστε με υβριστικο και απαξιωτικο τροπο.
    Η υβρις (..."η ασθενεια σου απαιτει ψυχολογικη παρεμβαση") ειναι η δυναμη των επιχειρηματων σας και η αισθητικη σας («Αγάπη μου, εσύ δε μου τόπες, μου ...», «Άστο, γλυκειά μου, δεν τόχεις…», «Δεν ξέρω αγάπη μου…»)ειναι ο καθρεφτης της προσωπικοτητας σας.

    Αυτη την καραμελα περι ανωνυμιας αφηστε την επιτελους, αν σας ενδιαφερει το προσωπο και οχι οι αποψεις του τοτε να αποκλεισετε τη δυνατοτητα για ανωνυμο σχολιασμο στο μπλογκ σας. Εκτος αν τα ανωνυμα σχολια ειναι αποδεκτα μονο οταν συμφωνουν με τις αποψεις σας και τις πραξεις σας, ενω οταν τις καυτηριαζουν απανταμε (στο ...μη προσωπο) με υβρεις.
    Ντροπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλτατε κουκουλοφόρε George
    Γράψατε:
    ".... φασιστοειδη είναι αυτοι που …κουνανε το δαχτυλο μπροστα στο προσωπο των αλλων και τους λενε: «-Εξω».
    ... Εδωσε τη δυνατοτητα στον κάθε αχρειο «νομοταγη νοικοκυρη» να κουναει το δαχτυλο ....".
    Δεν έχω παραφρονήσει, είναι σίγουρο. Με βρίσατε απρόκλητα και απροκάλυπτα. Με αποκαλέσατε εξ αρχής φασιστοειδές και αχρείο. Εμένα. Τον Παντελή Μήτσιου του Δημητρίου, περιβαλλοντολόγο που επιχειρεί ανά την Ελλάδα με διεύθυνση οικίας και εργασίας που πολύ εύκολα μπορείτε να βρείτε. Όταν σας απάντησα με επιείκεια, γράψατε μια έξυπνα καλυμμένη απειλή:
    " Ελπιζω ομως καποτε να συναντηθουμε, στο Duende ή καπου αλλου, και τοτε να ειστε σε θεση να μου δωσετε περισσοτερες εξηγησεις."

    Επιμένω ότι έχετε χάσει εντελώς την ουσία και αυτό προκύπτει από την αδυναμία σας να κατανοήστε τα όσα λέω. Αλήθεια, έχετε αφήσει χαρτί υγείας σε στρατηγικά σημεία στο σπίτι σας ώστε, αν πιάσει κόψιμο κάποιον επισκέπτη σας, να σας αφήσει μια κουράδα στο σαλόνι βρε αδερφέ?

    Κλείνω με έναν αφορισμό: Στους ανήλικους η παραβατικότητα αντιμετωπίζεται με στοργή, χάδια, κατανόηση, επαφή. Στους μεγαλύτερους, με φάρμακα.

    Φυσικά, δεν θα απαντήσω σε άλλο σας σχόλιο.

    Και φυσικά, όπως διαπιστώσατε, δεν σας έκοψα... αντίθετα.

    Η ντροπή όλη δική σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριε Μήτσιε,

    πέραν των παραπάνω ,όπου θα συμφωνήσω με τον Ανώνυμο GEORGE αλλά και με εσάς σε κάποια σημεία, το ρουφιανιλίκι καλά κρατεί όπως φαίνεται.
    Αν κατάλαβα καλά είστε άνθρωπος με έντονες διαφωνίες και αντιρρήσεις σε αυτό που ονομάζουμε Ελληνικό Κράτος και σύστημα ,όπως τουλάχιστον το έχουμε γνωρίσει οι σημερινοί σαραντάρηδες και πενηντάρηδες, κρίνοντας από το προφίλ σας.
    Είμαι βέβαιος αλλά παρακαλώ να με διορθώσετε αν κάνω λάθος θα έχετε και εσείς στην διάρκεια της ζωής σας κάνει πράγματα που δεν είναι νόμιμα βάσει ψηφισμένων κρατικών νόμων όπως τα παραδείγματα που έδωσε πριν ο George και αν και υπάρχουν και άλλα πολύ σοβαρότερα αυτών που συμβαίνουν καθημερινά με τις ευλογίες της εκάστοτε κυβέρνησης.
    Εγώ δεν θα διαφωνήσω ότι το τσιγάρο βλάπτει (αν και αυτό το φρούτο είναι σχετικά νέο μια και αφού έμαθαν οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι τον κόσμο καλά καλά να καπνίζει τώρα που καταρρέει το κοινωνικό κράτος καλό είναι να ζούμε ,μιας και δεν προβλέπεται να πάρουμε σύνταξη , να δουλεύουμε και να αντικαταστήσουμε το βλαβερό κάπνισμα με αντικαταθλιπτικά και αγχολυτικά που δεν πεθαίνεις από αυτά απλά συνεχίζεις να ζεις και να παράγεις μέσα στον φόβο).
    Η μέθοδος της κατάδοσης σε έναν κρατικό φορέα είναι αυτή που με ενοχλεί αφάνταστα στην συγκεκριμένη περίπτωση ειδικά από έναν κατά τα άλλα φιλελεύθερο άνθρωπο.
    Κατά την γνώμη μου , αν φυσικά έχει κάποια αξία για εσάς αυτή , είναι ,έστω υποσυνείδητα, υποκριτικό να καταφεύγετε στο ίδιο σύστημα για δικαίωση το οποίο δεν παραδέχεστε κατά τα λοιπά ως ορθό και μάλιστα με τρόπο που αν κάποιος το έκανε σε εσάς είμαι σίγουρος ότι δεν θα σας άρεσε καθόλου και θα τον χαρακτηρίζατε ρουφιάνο.
    Το να μην σας αρέσει ο καπνός είναι απόλυτα λογικό.
    Το να το εκφράσετε σε κάποιον συνάνθρωπο σας είναι αναφαίρετο δικαίωμα σας.
    Να τον κατηγορήσετε για γαϊδουριά αν σας πει ότι δεν τον ενδιαφέρει μαζί σας αλλά το να καταδώσετε αυτόν και το μαγαζί στον κρατικό μηχανισμό , να με συγχωρείτε αλλά μόνο φιλελεύθερο άνθρωπο δεν θυμίζει.
    Όντας φιλελεύθερος και εγώ ή τουλάχιστον έτσι πίστευα μέχρι πρότινος διατηρώ τις επιφυλάξεις μου όσο αφορά τουλάχιστον την μέθοδο που επιλέξατε να φτάσετε στο επιθυμητό αποτέλεσμα στο οποίο από τα λίγα που διάβασα μάλλον δεν φτάσατε ποτέ.

    Σας ευχαριστώ για τον διαδικτυακό χώρο καθώς και για τον χρόνο σας.

    Φιλικά

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν πρανομώ εγώ έχω την ωριμότητα να δέχομαι τις συνέπειες των πράξεών μου. Φυσικά, ως πολίτης και ιδιαίτερα ως φιλελεύθερος πολίτης έχω την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να προσφεύγω στις υπηρεσίες της οργανωμένης πολιτείας κάθε φορά που οι νόμοι παραβιάζονται από οποιονδήποτε. Έτσι, αν δω κάποιον να σκοτώνει ή να κλέβει, θα τηλεφωνήσω στην Αστυνομία. Έχετε εσείς να προτείνετε κάτι άλλο κύριε Δημήτρη; Αν πάλι δω κάποιον να οδηγεί μεθυσμένος, την αστυνομία θα καλέσω ξανά. Εσείς; Αν τέλος δω κάποιον να πετάει τα σκουπίδια του από το μπαλκόνι στο δρόμο, θα του ζητήσω να κατέβει να τα μαζέψει. Αν αρνηθεί, στις κρατικές δομές θα καταφύγω. Γιατί είμαι πολίτης και μάλιστα φιλελεύθερος. Τι δεν καταλαβαίνετε από τα παραπάνω; Τι σας φαίνεται ως μη φιλελεύθερη πράξη; Μήπως πρέπει να δείτε ξανά τον ορισμό της ελευθερίας;

      Διαγραφή
    2. Εάν έχετε όντως καταγγείλει τον εαυτό σας στις αρχές όποτε έχετε παρανομήσει και το ίδιο έχετε πράξει και για όλα τα αγαπημένα σας πρόσωπα αναφορικά με οποιοδήποτε αδίκημα μικρό η μεγάλο αποσύρω όλα τα ανωτέρω που έγραψα και σας συγχαίρω για την τιμιότητα σας.
      Επειδή όμως κακοπροαίρετος γαρ εγώ δεν το πιστεύω ας το δούμε πιο ανθρώπινα και κυρίως πραγματικά και όχι ιδεατά μια και μιλάμε για πράξη που έγινε (κάνατε καταγγελία)και όχι θεωρητική συζήτηση (θα μπορούσατε να είχατε κάνει καταγγελία αν σας είχε συμβεί).
      Εγώ το εξέφρασα αλλιώς ,όπως το αντιλαμβάνομαι, αλλά εσείς το πήγατε αλλού.
      Δεν πιστεύω ότι δεν καταλάβατε τι σας είπα η μάλλον τι σας έγραψα.
      Μου φαίνεστε από τα γραφόμενα σας αρκετά ευφυής.
      Βάση αυτών που υποστηρίζετε λοιπόν δικαίως συμβαίνει ότι συμβαίνει στην πατρίδα μας και στους πολίτες της απλά επειδή το ορίζει κάποιος νόμος άσχετα με το αν είναι η όχι δίκαιος και άσχετα με το που και πώς εφαρμόζεται.
      Αρκεί που είναι νόμος του κράτους .
      Σας εύχομαι να μην βρεθείτε ποτέ αντιμέτωπος με την βάσανο της δικαιοσύνης για οποιοδήποτε λόγω με κατήγορο το τερατώδες κράτος διότι πιστέψτε με δεν υπάρχει χειρότερη κατάρα για έναν πολίτη από το να αδικείται κατάφορα από ένα σύστημα σαν το δικό μας στα πλέον σοβαρά ζητήματα και μετά να αντιμετωπίζει καταγγελίες τύπου ¨με ενοχλεί το τσιγάρο¨
      Αν φτάσαμε στο σημείο να καταδίδουμε ο ένας τον άλλον για τέτοιες ασήμαντες αφορμές και να παραβλέπουμε τα τέρατα στην τόσο άδικα ταλαιπωρημένη από τα βρωμερά και τρισάθλια συστήματα χώρα μας τι να πω περισσότερο...;
      Η μία περίπτωση είναι να ζούμε σε άλλη χώρα (εγώ στην Ελλάδα εσείς στην Ελβετία) και να μην καταλαβαινόμαστε οπότε και έχετε δίκιο και η άλλη να έχετε περάσει μια τόσο ιδανική ζωή εδώ στην Ελλάδα που αυτό το περιστατικό να το θεωρείτε ως αξιόποινη πράξη άξια καταγγελίας.
      Το πρώτο μάλλον απίθανο άρα εύχομαι να συμβαίνει το δεύτερο και χαίρομαι πραγματικά για εσάς και ομολογώ ότι σας ζηλεύω κιόλας.
      Δεν είχα δυστυχώς την ίδια τύχη να έχω τόσο ιδανική ζωή αν και σχεδόν την μισή την έχω περάσει στην Γερμανία όπου εκεί ούτε λόγος να γίνεται η καταγγελίες είναι ψωμοτύρι.
      Όσο αφορά τον ορισμό της ελευθερίας δεν θα πω τίποτα γιατί θα είναι ντροπή μου να γράψω τι σημαίνει ελευθερία και έτσι φτηνά σε λίγες γραμμές να την εξευτελίσω την στιγμή που ζω σε μια χώρα που έχει κάνει τους μεγαλύτερους αγώνες παγκόσμια για την διαφύλαξη της έννοιας αυτής από τα αρχαία χρόνια μέχρι και σήμερα.
      Το πλέον αληθές που διάβασα στο προφίλ σας είναι ,κατά την γνώμη μου πάντα, το: ¨επίμονος, ενίοτε ξεροκέφαλος έτοιμος πάντα για συγνώμη όταν αποδειχθεί ότι είχα λάθος, πράγμα που συμβαίνει σπάνια :-)¨
      Ελπίζω να διακρίνετε ως καλοπροαίρετα τα σχόλια μου για το άτομο σας και όχι προσβλητικά διότι στην ουσία δεν έχουν σημασία τα πρόσωπα και δεν γράφω εδώ για να σας κάνω προσωπική κριτική (δεν σας γνωρίζω άλλωστε) αλλά πολύ περισσότερο για να κριτικάρω τις πράξεις που κάνουμε όλοι μας καθώς και τις ιδέες και τις αξίες που μας διέπουν ως κοινωνία.
      Σε μία προσωπική επαφή ίσως και να μην έμπαινα στην διαδικασία να σας απαντήσω σεβόμενος τις απόψεις σας αλλά λόγω του δημοσίου χαρακτήρα του συγκεκριμένου κειμένου το θεωρώ κοινωνική υποχρέωση μου να εκφράσω την γνώμη μου.
      Σας ευχαριστώ και πάλι για τον χώρο καθώς και για τον χρόνο που αφιερώσατε να μου απαντήσετε.
      Καλή συνέχεια
      Δημήτρης
      (Το Επώνυμο μου για λόγους συγκεκριμένων θέσεων μου όσο αφορά τα προσωπικά δεδομένα ειδικά σε θέματα κοινωνικοπολιτικών απόψεων στο διαδίκτυο , επιτρέψτε μου να το κρατήσω στην παρούσα φάση κρυφό)

      Διαγραφή
    3. Παρακαλώ, να τελειώνουμε το ζήτημα εδώ. Θα μπορούσατε να απαντάτε ό,τι θέλετε σε κάθε μου θέση. Δικαίωμά σας. Δεν θεωρώ ότι οι θέσεις σας προσφέρουν κάτι σε ένα ΓΟΝΙΜΟ διάλογο αλλά είναι "κουβέντα για την κουβέντα".
      1. Έφτασα στην καταγγελία όταν ο ιδιοκτήτης όχι απλά αρνήθηκε να με σεβαστεί αλλά με λοιδώρησε.
      2. Η οργανωμένη κοινωνία πρέπει να έχει κανόνες. Η διαφύλαξη των κανόνων αυτών, άρα και της οργανωμένης κοινωνίας, είναι δουλειά κάθε πολίτη.
      3. Δεν καταγγέλλω τον εαυτό μου, προσπαθώ να μην παρανομώ. Όταν το κάνω εν γνώσει μ ου έχω το θάρρος να αναλάβω τις ευθύνες μου και να υποστώ τις συνέπειες και δεν "μυξοκλαίω" δεξιά και αριστερά ρίχνοντας το φταίξιμο στην κακούργα κοινωνία.
      4. Ο δημόσιος λόγος οφείλει να διαπαιδαγωγεί.
      5. Αν όλοι μας ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΜΕ να εφαρμόσουμε τους νόμους, πολλά πράγματα θα ήταν καλύτερα
      6. Αν αφιερώναμε το χρόνο και τη σκέψη που καταναλώσαμε για να δικαιολογήσουμε την ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΑς και την ΧΑΖΟΜΑΡΑ ΜΑς να μην εφαρμόζουμε απλούς κανόνες σε πράγματα πιό δημιουργικά, όλα θα ήταν καλύτερα γύρω μας

      Αντίο κύριε καλο κακο προαίρετε (με μπερδέψατε) Δημήτρη

      Διαγραφή
    4. Το κακοπροαίρετος προφανός ειρωνικό με δόση αρκετή χιούμορ.
      Αντίο σας και καλη τύχη σε όλους εμάς τους Έλληνες κύριε Μήτσιε.

      Διαγραφή
  9. Pros Panteli:

    Ti kathisterimenos kai anerastos prepei na eisai gia na kaneis tetoia karagiozilikia re malaka. San na exeis monimi periodo eisai. Anthropoi san kai esena me aidiazoun kai dixnoun poso katadikasmeni einai i anthropini fyli.
    Ta anthropoeidi san tou logo sou den pernoun apo dialogo kai epixeirimata alla mono apo ksylo kai psofo.
    Prosekse tin symperifora sou kathisterimene tha erthei i mera pou tha tin pliroseis, kai einai poly sintoma.

    Ante kai gamisou kai perastika.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. re malaka mana, giati mou vgazeis ta matia me ta skatogreeklish sou? ti sou ftaiw paliarxido? oute mia apeili ilithie se agna, parthea ellinika?

      Διαγραφή